Citaat van DeLynk op 20 maart 2025, 20:18Inmiddels hebben we al van alles geprobeerd om de app te laten werken. Wij hebben een Lynk & co 01. De app is gekoppeld aan de auto en in de auto zijn we ingelogd met ons account. De app blijft zeggen dat bijvoorbeeld de brandstof informatie niet beschikbaar is.
Ook het aanmaken van de digitale sleutel lukt niet. Als ik een nieuwe sleutel aanmaak blijft de sleutel maar laden.
Heeft iemand tips?
Inmiddels hebben we al van alles geprobeerd om de app te laten werken. Wij hebben een Lynk & co 01. De app is gekoppeld aan de auto en in de auto zijn we ingelogd met ons account. De app blijft zeggen dat bijvoorbeeld de brandstof informatie niet beschikbaar is.
Ook het aanmaken van de digitale sleutel lukt niet. Als ik een nieuwe sleutel aanmaak blijft de sleutel maar laden.
Heeft iemand tips?
Geüploade bestanden:Citaat van arnoldtje op 25 maart 2025, 18:21Ik heb exact hetzelfde probleem. Niet opgelost.
Contact gehad met Lync&Co helpdesk; de mevrouw gaf aan dat de WiFi Hotspot aan moest staan. Ik vind dat raad.
Ook gaf de mevrouw aan dat mijn rijbewijs niet geverifiered was. Ik heb dit alsnog gedaan nadat ik een mail ontving met een link
daarin om het rijbewijs te kunnen verifieren.De app doet uiteraard nog steeds niets.
Zou ik met zoiets naar Volvo kunnen gaan?
Ben bang dat dit niets wordt....
Ik heb exact hetzelfde probleem. Niet opgelost.
Contact gehad met Lync&Co helpdesk; de mevrouw gaf aan dat de WiFi Hotspot aan moest staan. Ik vind dat raad.
Ook gaf de mevrouw aan dat mijn rijbewijs niet geverifiered was. Ik heb dit alsnog gedaan nadat ik een mail ontving met een link
daarin om het rijbewijs te kunnen verifieren.
De app doet uiteraard nog steeds niets.
Zou ik met zoiets naar Volvo kunnen gaan?
Ben bang dat dit niets wordt....
Citaat van DeLynk op 26 maart 2025, 17:12Dat met de wifi hotspot hebben we ook geprobeerd, ook geen succes. Geen idee of een Volvo garage hierin mee kan denken.
De klantenservice van Lynk & co is erg traag met reageren, dat zet geen zoden aan de dijk.
Dat met de wifi hotspot hebben we ook geprobeerd, ook geen succes. Geen idee of een Volvo garage hierin mee kan denken.
De klantenservice van Lynk & co is erg traag met reageren, dat zet geen zoden aan de dijk.