Citaat van jrohaan op 27 februari 2025, 15:34Beste allemaal,
Ik zelf vindt het altijd prettig als er ergens op een device de allerlaatste updates zijn geïnstalleerd. Zo ook op mijn Lynk & Co.
Maar als ik naar het menu ga en zoek naar updates krijg ik steeds de melding:Oei, er is iets misgegaan. Probeer het opnieuw.
Het maakt niks uit of ik tijdens het zoeken naar updates aan de laadkabel zit, ingelogd ben met de cijfer pincode of alleen met de sleutel.
Ook ben ik gewoon verbonden met internet.iemand hier ervaring mee en/of een eventuele oplossing?
(off topic: Ja ik weet het, ik moet weer eens een doekje over het scherm halen. 😊)
Beste allemaal,
Ik zelf vindt het altijd prettig als er ergens op een device de allerlaatste updates zijn geïnstalleerd. Zo ook op mijn Lynk & Co.
Maar als ik naar het menu ga en zoek naar updates krijg ik steeds de melding:
Oei, er is iets misgegaan. Probeer het opnieuw.
Het maakt niks uit of ik tijdens het zoeken naar updates aan de laadkabel zit, ingelogd ben met de cijfer pincode of alleen met de sleutel.
Ook ben ik gewoon verbonden met internet.
iemand hier ervaring mee en/of een eventuele oplossing?
(off topic: Ja ik weet het, ik moet weer eens een doekje over het scherm halen. 😊)
Geüploade bestanden:Citaat van Heeko op 28 februari 2025, 11:49Hallo,
Ik heb exact hetzelfde probleem. Volgens mij is daar niets aan te doen, lekker laten zitten.
Ik twee weken gelden naar Volvo gegaan in de veronderstelling dat de auto updates nodig had, bij Volvo
hebben ze de auto op de computer gezet, en wat bleek: het had reeds alle updates. Het hangt ervan af of bij de koop van de auto aangegeven
is of de auto alles updates heeft gehad. Zo niet, en ik wil als klant dat mijn Link&Co up to date is, dan moet je naar Volvo en betaal je voor de
eventuele updates als die er überhaupt al zijn...Dit valt niet onder garantie van de auto. Helaas dit traject doorlopen twee weken geleden.
Maar om het in de auto via je mobiel te downloaden gaat niet werken!
Succes,
Heeko
Hallo,
Ik heb exact hetzelfde probleem. Volgens mij is daar niets aan te doen, lekker laten zitten.
Ik twee weken gelden naar Volvo gegaan in de veronderstelling dat de auto updates nodig had, bij Volvo
hebben ze de auto op de computer gezet, en wat bleek: het had reeds alle updates. Het hangt ervan af of bij de koop van de auto aangegeven
is of de auto alles updates heeft gehad. Zo niet, en ik wil als klant dat mijn Link&Co up to date is, dan moet je naar Volvo en betaal je voor de
eventuele updates als die er überhaupt al zijn...Dit valt niet onder garantie van de auto. Helaas dit traject doorlopen twee weken geleden.
Maar om het in de auto via je mobiel te downloaden gaat niet werken!
Succes,
Heeko